▲▲▲
Tasarlayan:{mselmany}
Telifhakkı (c) 2012 {ANDROİDda - Site Haritası}
{En iyi performans için siteyi Google Chrome 'da açınız.}

Samsung Galaxy Tab(P1000) için Gingerbread(2.3.3) Güncelleme & Rootlama & Brick Sorunu & Sınırsız Market Yükleme Rehberi{Videolu}


Kore kaynaklı Samsung şirketinin ilk Tableti olan Samsung Galaxy Tab için 2.2.1 'den sonra yayınlanan son sürümü olan 2.3.3 GingerBread 'in bazı avantajları;

-Daha stabil ve daha hızlı çalışma performansı,
-Ram kullanımı optimizeli,
-Kullanıcı arayüzü yeniliği
ve dahası...


  • uyarı

  • Yükleme işlemi bazı yazılımsal riskler taşımaktadır.Oluşabilecek sorunlardan hiçbir sorumluluk üstlenmiyorum.Eğer işlemleri sabırlı ve sıralı bir şekilde yerine getirirsek hiçbir sorun çıkmayacaktır...
    {İşlemleri yapmadan önce Sim kartınızı ve Micro SD kartınızı cihazınızdan çıkarınız.}
    {Telefondaki özel dosyalarınızı yedeklemeyi unutmayınız.Çünkü işlemlerden sonra dosyalarınız silinebilir.}
    {Şarzınız tam dolu olsun.}

    {Bu işlemler Windows 7 'de uygulanmıştır ve Samsung Galaxy Tab(P1000) için denenmiştir.}
    {Bu işlem SGTab P1000 'de denenmiştir ve aşağıdaki 2.3.3 sürümü bu cihaza aittir.Eğer P1000 değilde P1010 vs. gibi cihazlara sahipseniz sammobile.com 'dan cihazınıza ait 2.3.3 sürümünü indiriniz ve aşağıdaki 2.3.3 sürümü yerine onu kullanınız.}


  • dosyalar

  • {Uyarı:.zip dosyasının içindeki .tar uzantılı dosyalarla işlem yapacağız.}
    -Samsung Galaxy Tab(P1000) 2.3.3 Sürümü: İndir
    {Şifre: samfirmware.com}
    -Odine V1.7: İndir
    {Odine, Dosyaları telefonumuza Flashlamayı sağlayan programdır.}
    -DBData: İndir
    {Önemli Dosya! :D}
    -PİT Dosyası: İndir
    {Pit dosyası, telefonumuza kuracağımız romların, firmwarelerin belirli bir adrese kurulmasını sağlayan dosyadır.}
    -CF-Root Dosyası: İndir
    {Cihazımızda Root(Yönetici) erişimine sahip olmamızı sağlayan dosya.}

  • kurulum


    • #1-GingerBread Kurulumu;

    • {Samsung Galaxy Tab için Android işletim sisteminin son versiyonu.}
      -Cihazı kapatmadan önce ayarlardan uygulamalar>gelişim>usb hata ayıklama modunu aktif yapın ve Galaxy Tab 'ınızı kapatın.
      -Cihazı Download Mode alın.(Ses Kısma + Güç)
      -Odine programını açın ve Cihazı USB kablo ile Bilgisayara bağlayın.
      -Odine üzerindeki PIT bölümünden gt-p1000_mr.pit dosyasını seçin.
      -Odine üzerindeki PDA bölümünden P1000XXJQ1_P1000XXJQ1_P1000XXJPZ_HOME.tar dosyasını seçin.
      -Odine üzerinden Auto Reboot ve Re-partition 'un işaretli olduğundan emin olun.
      -Odine üzerinden Start 'a basıp işlemlerin bitmesini bekleyin.(Cihazın ilk açılışı 2-5 dk sürebilir.)
      -Cihaz kendiliğinden açıldıktan sonra USB 'den ayırıp, kapatın.
      -Cihazı tekrar Download Mode alın.(Ses Kısma + Güç)
      -Odine programını açın ve Cihazı USB kablo ile Bilgisayara bağlayın.
      -Odine üzerindeki PDA bölümünden dbdata.tar dosyasını seçin.
      -Odine üzerinden Re-partition 'un işaretli olmadığından emin olun.
      -Odine üzerinden Start 'a basıp işlemlerin bitmesini bekleyin.
      -İşlemler bittikten sonra cihaz Recovery Mode 'da açılınca USB 'den ayırın.(Açılmazsa Ses Açma + Güç ile Recovery Mode geçin.)
      -Recovery Mode 'da Wipe Data/Factory sonrada Wipe Cache kısımlarını seçerek temizleme yapın. (Bu işlem telefona eskiden kurmuş olduğunuz programları temizler.İsterseniz yapmayabilirsiniz ama önerilir...)
      -Son olarak Reboot System Now 'a basarak cihazı açın.
      {Cihaz artık GingerBread 2.3.3 sürümüne güncellenmiştir.}

    • #2-Root Erişimi;

    • {Cihazımızda Root(Administator) erişimine sahip olmamızı sağlar.}
      -Cihazı kapatmadan önce ayarlardan uygulamalar>gelişim>usb hata ayıklama modunu aktif yapın ve Galaxy Tab 'ınızı kapatın.
      -Cihazı Download Mode alın.(Ses Kısma + Güç)
      -Odine programını açın ve Cihazı USB kablo ile Bilgisayara bağlayın.
      -Odine üzerindeki PDA bölümünden CF-Root-TAB7_XX_OXA_JQ1-v3.3-CWM3RFS.tar dosyasını seçin.
      -Odine üzerinden Re-partition 'un işaretli olmadığından emin olun.
      -Odine üzerinden Start 'a basıp işlemlerin bitmesini bekleyin.
      {Cihaz açıldıktan sonra cihazda Superuser, CWM ve Tweak uygulamaları kuruluysa cihaz Rootlanmıştır.}
      {Eğer telefonunuzda CF-Root yüklü ise ve yeni versiyonu yayınlanmış ise yeni versiyonu telefonunuza kopyalayıp CWM uygulamasından Flash Kernel seçeneği ile yükleyebilirsiniz.}
      {Eğer Firmware güncellemesi yaparsanız Root işlemlerini tekrar yapmanız gerekir.}


    • #3-Brick Sorununun Çözümü;

    • {Eğer Odine ile dosya yüklerken USB kabloyu cihazdan ayırdıysanız ve ekranda bilgisayara bağlı bir telefon simgesi görüyorsanız cihazınız Brick(Kırılmıştır) olmuştur.}
      {Ayrıca bu çözüm tüm kullanıcılarda sorunu düzeltememiştir.}
      -Sorunun çözümü için heimdall-suite-1.1.1-win32.zip programını indirin ve bir dosyaya çıkartın.
      -İçerisindeki Drivers klasöründe bulunan zadig.exe dosyasını açıp Options menüsünden List All Devices'e tıklayın.USB ile bağlı olan S.Galaxy Tab 'ı seçip İnstall Driver deyin ve uyulamayı kapatın.
      -Başlat>Çalıştır kısmına CMD yazın heimdall-suite yüklü klasörün adresini vererek klasöre gidin ve heimdall close-pc-screen yazıp Enter 'e basın.Eğer olmazsa Success diyene kadar tekrarlayın.

    • #4-Sınırsız Market Erişimi;

    • Markete sınırsız erişim için linki takip edin...

  • görseller


{Sitenin veya konunun açık/görünür linkini vererek alıntı yapabilirsiniz...}

88 {Yorum}:

Adsız dedi ki...

işte tam aradığım bilgiler teşekkürler

numano dedi ki...

bişey değil .
dahası gelecek insşallah...

ulaş dedi ki...

merhabalar bu işlerm p1010 içinde geçerlimi acaba

numano dedi ki...

SAMSUNG UN TÜM ANDROİD CİHAZLARININ GÜNCELLEME İŞLEMLERİ AYNI AMA FİRMWARELER TABİKİ FARKLI..
SİZ ÖNCE SAMFİRMWARE.COM DAN UYGUN FİRMWARELERİ İNDİRİN VE ONDAN SONRA İŞLEMLERİ UYGULAYIN.

ikram dedi ki...

Allah razı olsun kardeş.
önce brick oldu cıhazım win7 32 bitte dll hataları verdi ben de pc de 64 bitte hallettim. sonra tekrar denedim ve sorunsuz yüklendi. ellerine sağlık.

numano dedi ki...

bişey değil

mehmet ali dirmilli dedi ki...

inşallah bu gece yapacagım bakalım bi sorunla karşılaşmam inşallah..

numano dedi ki...

insallah

mehmet ali dirmilli dedi ki...

hocam .tar lı dosyaları kullanacagız diyorsunuz alahtan başlamadım hiç bi klasorde .tarlı dosya goremedım örnegın ##ODİN3 'de ''re-partition'' kısmını İŞARETLEyelim.
PİT yazan butona basarak ''gt-p1000_mr.pit'' dosyasını seçelim ve PDA yazan butona basarak ''P1000XXJQ1_P1000XXJQ1_P1000XXJPZ_HOME.tar'' dosyasını seçelim.


bu bolume kadar bı okudum ama yok nasıl yapacagım..?

mehmet ali dirmilli dedi ki...

pardom hocam tmm ben rar dosyasının yice içine girmiştim ana rarlı olarak işleyecekmişim ...!

mehmet ali dirmilli dedi ki...

bütün işlemleri yaptım allah razı olsun süper oldu tabletim fakat bi bölümü yapamadım ;


## BRİCK SORUNUNUN ÇÖZÜMÜ #######################

##Eğer ODİN3 ile işlem yaparken USB kablosu çıkarsa ve PC 'ye bağlı bir Telefon simgesi görüyorsanız cihazınız BRİCK(KIRILMIŞTIR) olmuştur.

##Sorunun çözümü için şu dosyayı''heimdall-suite-1.1.1-win32.zip'' indirelim ve bir dosyaya çıkartalım.

##İçerisindeki DRİVERS klasöründe bulunan ''zadig.exe'' dosyasını açıp OPTİONS menüsünden LİST ALL DEVİCES 'e tıklayalım.USB ile bağlı olan S.Galaxy TAB 'ı seçip İNSTALL DRİVER diyelim.Sonra uyulamayı kapatalım ve BAŞLAT > ÇALIŞTIR kısmına CMD yazalım ''heimdall-suite'' yüklü klasörün adresini vererek klasöre gidelim ''heimdall close-pc-scree'' yazıp ENTER 'e basalım.Eğer olmazsa SUCCESS diyene kadar tekrarlayalım.


bu bölümde komut sisteminde cmd den girdikten sonra ''heimdall-suite'' bu programın kurulu olduğu yer neresı yanı c:program files filan mı diyorsunuz yoksa direk indirdiğim yer mi asıl klasör mü bunu bi türlü yapamadım programıda kurmaya çalıştığımda işte bilmem ne .dll dosyası eksik diyordu pass geçtim çok önemli mi bu işlem şu anda sorunsuz çalışıyorda telefonum..????

numano dedi ki...

aslinda brick islemi. yukaridaki guncelleme islemi sirasinda herhengibir sorun cikmasi durumunda yapilir...mesala guncelleme yaparken yanlislikla usb kabloyu tel den ayirdiniz.o zmn cihaziniz brick olur.yani bidaha acilmaz(servise gondermeniz gerekir).
ben brick konusunu bazi arkadaslar sorun yasarlarsa teli kurtarmrk icin bu yoluda denesinler diye ekledim.guncellemeyi sorunsuz yapanlarin bu bolumu pas gecmesi gerekir...

bu arada #### isareti ile ayirdigim basliklar bitbirinden bagimsiz.yani sade gncelleme yapmak istiyosaniz gunceleme bolumunu okumaniz yeterli.root icin root bolumjnu okumaniz yeterli...
kisacasi guncelleme yaptiysaniz bric bolumunu sakin denemeyin

Adsız dedi ki...

BENİM TAB 1000 ÇOKTU BİŞEYLERİ RESTORE ETTİM VE AÇILMIYOR. NASIL YARDIMCI OLURSUNUZ ACABA ARKD.

numano dedi ki...

biraz daha açıklarsanız yardımcı olabilirim

oduncu dedi ki...

hocam P1010 için bi rom varmıdır acaba

numano dedi ki...

custom rom olarak diyorsanız henuz yok p1010 için.(bildiğim kadarıyla). suan sadece froyo 2.2.1 (stock) var.daha 2.3.3 güncellemesini almamıs bile

eğer varsa xda dev. da kesınlıkle bulunur.
LİNK:http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=807

Dt. Ahmet Karaca dedi ki...

Hocam, bende bir çeşit brick olayı oldu. ancak ben bahsettiğiniz ekranı da göremiyorum. sadece siyah bir ekran var, ve ekran 10sn de bir flash yapıyor. alet kapanmıyor ve açılmıyor. hiçbirşey yapmıyor. ne yapabilirim?
dt.karaca@gmail.com

numano dedi ki...

yuklemeden sonra wipe islemlerini yaptinizmi?

Adsız dedi ki...

hocam cihazda hangi versiyonun yüklü olduğunu nereden göreceğiz

numano dedi ki...

ya *#1234# ten yada ayarlarda telefon hakkinda boumunden bakabilirsiniz

Adsız dedi ki...

hocam bu galaxy tab p1000 usb üzerinden şarj olmuyor mu oluyorsa bir ayarımı var, buradaki konunun dışında bir soru biliyorum ama...

numano dedi ki...

sorun ayarlardan kaynaklanıyor sanırım, cünkü bende calısıyor
ama eger custom rom fln kullanıyorsanız onların bazıları pek stabil olmadığındanda olabilir...

Adsız dedi ki...

s.a.
öncelikle tüm bu açık anlatım için tşkler. yeni bir p1000 kullanıcısıyım daha doğrusu ilk defa işletim sistemli bir telefon kullanıyorum. komik gelebilir ancak şu konuyu merak ediyorum yukarıda linklerini vermiş olduğunuz programları telefona mı yoksa bilgisayara mı indirip uygulamaya başlayacağız? şimdiden ilginiz için Allah razı olsun..

numano dedi ki...

as
komiklik bi durum yok
dosyaları bilgisayara indirip odinle telefona kuracaksınız...

eger takıldığınız yer varsa tekrar sorun, yardımcı olurum

Adsız dedi ki...

tekrar Allah razı olsun yardımınız için, ancak bu işlemi tek başıma yapabileceğimden pek emin değilim.
çünkü size mesaj yazdıktan sonra biraz inceleme yaptım forumlar arasında;
yanlış bir uygulamada brick sorunu mudur nedir öyle birşey varmış herhalde, anladığım kadarıyla telefonun garanti dışı kalabilme tehlikesi bile olabiliyormuş. doğru mudur acaba?
siz gayet açık ve net bir şekilde yazmışsınız ama sadece kendime karşı güvensizlikten dolayı soruyorum tek başına deneyeyim mi yoksa en yakın bir servisten versiyon yükseltmesi mi isteyeyim?(böyle bir hizmet varsa tabi)
-yiğit-

numano dedi ki...

aslında yükleme cok basit sadece ilk kez yükliceğinizden dolayı olur bole
-root yetkisi alınca garanti dışı kalıyor ama tekrar istediğiniz zaman garantiyi root yetkisini iptal ederek geri alabiliyorsunuz.
-brick sorunu ise eger yükleme sırasında usb yi pc den ayırırsanız bu sorun cıkıyor.(bende bu sorun elektriklerin gitmesinden dolayı oldu ama doğaçlama olarak 1 dk de kurtardım, sitenin enbasındaki konu bunu acıklıyor)
ilk kez yapacak olmanızdan dolayı isterseniz canlı anlatım yapalım(facebooktan yazarak anlatabilirim)

Adsız dedi ki...

ne kadar duacı olurum bilemezsiniz eğer böylesi canlı anlatım için yardımcı olabilirseniz. şu an şehirdışındayım hafta içi birgün sizin için ne zaman müsait olursa o zaman yapalım İnşallah..

canlicenaze82@hotmail.com
(hem face hem msn adresimdir)

-yiğit-

numano dedi ki...

ptesi veya salı saat 6-7 (aksam) gibi yardımcı olabilirim.
eger size uygun değilse siz belirleyebilrsiniz

Adsız dedi ki...

merhaba,
şehir dışında olmam sebebiyle dün ve önceki gün nete girbeilme imkanım olmadı kusura bakmayın.
bugün itibarıyla öğleden sonra istediğiniz bir saatte burda olabilirim.
bir önceki mesajımda msn adresimi yazdım eklerseniz sevinirim.. şimdiden tşkler ilginiz için..
-yiğit-

numano dedi ki...

@Adsız

saat 5.30 da baslayalım.
siz önceden ,gerekli dosyaları indirin

Adsız dedi ki...

s.a
geldim hocam ben beklemedeyim..
-yiğit-

pmo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pmo dedi ki...

bu root kullanıcı işlemini yaptıktan sonra cihaz reset atmaya başladı, data factory yapacam ama ekran renkleri birbirine girdi saçmaladı cihaz.. varmı fikri olan??

pmo dedi ki...

@pasamo

tamam panik yok, download mod açılıyormuş. GingerBread i baştan kurdum düzeldi..

chn snl dedi ki...

Öncelikle Emeğine sağlık dostum. Bende bir Galaxy tab p1000 kullanıcısıyım. (1 bucuk aydır.) Fakat bu turkcell rom ve rootsuz kullanmak internet üzerinden anladığım kadarıyla tam performans göstertmiyor alete.
Bende Bu işlemleri yapmak için gerekli cesareti gösteremeyenlerdenim. Çünkü ilk defa tablet ve android işletim sistemi kullanıyorum. Eğer müsaitsen Facebook yada Msn yolu ile senden bana yardımcı olmanı isticem, çünkü gözümü kararttım artık (: creeep_@hotmail.com MSn kullanıyorsan bunu ekleyip irtibata geçebiliriz. İlgin alakan ve samimiyetine güvendiğim için bu ricada bulundum. Şimdiden teşekkürler.

numano dedi ki...

Carsamba 14 te uygun olabilirim.insallah...
yalniz siz onceden Tum dosyalari indirin
MSN:
mselmany@hotmail.com

chn snl dedi ki...

Yardımların için tekrar saol dostum. Çok yardım sever bir arkadaşımız kendisi. Bloguna gereken önemi gösterin lütfen.

numano dedi ki...

önemli değil - tesekkür ederim

blog a gelince önem gösterilsin- gösterilmesin ben öğrendiklerimi size aktarmaya devam edeceğim, bundan kuskunuz olmasın, sadece hazirana kadar öss ye hazırlanmam gerektiği için devamlı bilgi akışı sağlayamayabilirim bundan dolayı kusura bakmayın ama haziran sonrası inşallah devamlı konularla daha güncel bilgi akışı sağlayabilicem...

Adsız dedi ki...

imdaaaaaaaaaaat
galaxy tabim sarj olmuyor ve acamiyorum bile napabilirim lutfen yardimci olursaniz sevinirim
:((((((((((

numano dedi ki...

biraz daha acıklama yaparsanız yardımcı olabilirim. mesela rom yuklerken mı bişey oldu,yoksa güncellerkenmı....
yoksa brick mi oldu :( (amanın...)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar galaxy p1000 e root yaptımda bu ne işe yarıyor,birde room ne işe yarar kurarsak..telefon içerisinde olan indiroit diye bir uygulama var ondan tv izle diye bir program indirdim ama indirdiğim bu programı yüklemek istediğimde paket ayrıştırıcı hatası gibi mesaj lar verilip kurulum yapmıyor bu nasıl düzeltilebilir..son kez olarak netten bulduğum apk dosyaları nası kurarım telefonuma saygılarım çok teşekkür ederim..

numano dedi ki...

root işlemi telefonun hakimiyetine tamamen sahip olmaya denir.rootsuz tellerde istediğiniz prgramlarını silemiyorsunuz.istediğiniz bazı prog. kuramıyorsunuz ama rootlu tellerde istediğiniz sistem dosyalarını silebilşirsiniz ve istediğiniz programları kurabilirsiniz.
netten indirdiginiz apk dosyalarınıda tele atıp normal olarak kurcaksınız ama ayarlar >uygulamalardan >3.parti uygulamaları aç tıktan sonra....

Adsız dedi ki...

merhaba ben salih iyi günler ya söylediklerinizin hesini uyguladım ama 2 saat bekledim ve odin programında bir ilerleme olmadı ve dondu kaldı ve şimdi tabda açılmıyor 10 sanıyede ışık yapıyor bunu nasıl giderebilirim lütfen bana yardımcı olurmusunuz tel numaramı versem acil düzeltmem lazım teşekkürler 506 489 16 29

Adsız dedi ki...

Burak

Arkadaşım güzel paylaşımın için teşekkürler. 64 bit win7 bilgisayarımda sorunsuzca yüklemeyi yaptım. Yükleme yapacak arkadaşlara tavsiyem youtube a "Galaxy tab gingerbread upgrade" yazarlarsa aynı kurulumun ingilizce olarak görüntülü haline de erişebilirler.

Sistem hızında gözle görülür ve çok memnun edici bir yükselme oldu. Uygulama seçenekleri de arttı. Güzel bir paylaşım, tekrardan teşekkürler.

şenol dedi ki...

ŞENOL çok saolasın on numara anlattın çok güzel oldu herşey dör dörtlük çalışıyor :)

Adsız dedi ki...

öncelikle ok teşekkürler bilgiler iin. Fakat ben bütün adımları takip ettim. Sorunsuz kuruldu. Fakat internet bağlantım yok. Nasıl açabilirim?

numano dedi ki...

ROOT BÖLÜMÜNDEKİ İŞLEMLERİ TEKRARLAYINIZ...
OLMAZSA İLK 2 İŞLEMİ BASTAN YAPINIZ, DÜZELECEKTİR

Adsız dedi ki...

Ben yeni tab kulanicisiyim bu isleme yapmadan samsung bize guncelleme veriyormu

numano dedi ki...

Verir ama genellikle 1 ay gecikmeli olarak verir ve kurulum cok yavas olur (1 saat alablr)
yukaridaki yontemle guncelleme ciktigi gun kurulabilir.(isi bilen 3-4dk kurablr)
Ama 2.3.3 guncelleemesi cikali cok oldugu icin kiese gelmistir diye tahmin editorum. Bakin isterseniz.

Adsız dedi ki...

2.3.3 indirdim ama dosya şifre istiyor?

numano dedi ki...

sifresi

samfirmware.com dur.

Behçet Atınç dedi ki...

Behçet Atınç
Merhaba, dediklerinizi bire bir yaparken ilk işlemden sonra cihazım, uzun süre beklememe rağmen açılmadı. Brick olduğunu düşünerek düzeltmek için anlattığınız yöntemi denedim ama ilgili program cihazı göremiyor. Şu anda cihazımı hiç açamıyorum. Önerebileceğiniz bir yöntem var mı ?

numano dedi ki...

cihazı açmaya çalıştığınızda ekranda telefona bağlı pc simgesi görüyorsanız cihazınız brick olmustur...

ilk önce sorunu tam olarak anlamam lazım. onun için denediğiniz tüm yöntemlerde (download moda alma, recovery moda alma...)cihazın verdiği tepkiyi bilmem lazım.yani mesela recovery moda alınca ekran ışığı gidip geliyor olabilir... bunun gibi şeyler.

tam olarak yaptıklarınızı ve cihazın verdiği tepkileri yazın lütfen bide
-cihazınız p1000 mi?
-ve de yukarıdaki işlemleri yaparken yanlış yaptığınızı düşündüğünüz bi adım oldumu...

Behçet Atınç dedi ki...

Cihazım P1010, cihazı download modunda açarak Odin vasıtasıyla gingerbread kurulumunu başarıyla yaptı fakat uzun süre beklememe rağmen cihazım kapanıp açılmadı.Ben de brick oldu diye tahmin ederek USB kablodan ayırdım ve belirtmiş olduğunuz çözümü yapmaya çalıştım. Power düğmesine uzun basılı tutsam da, download modunu veya power+ses açma düğmesine bastığım zaman beyaz bir ekran geliyor ve sönüyor.
Çok düşük bir ihtimal ama hata yapmış olabileceğim tek adım ayıklama modunu aktif hale getirme olabilir.

numano dedi ki...

yukarıda ki dosyalar p1000 e ait sürümün dosyalarıydı... hata firmwareyi farklı cihaza kurmanız(geçen gün aynı hatayı baska bir arkadsta yapmıs ve cihazı sanırım hala düzelmedi) ...
- sammobile.com da firmware kısmından cihazınıza ait dosyayı indirin onu download modda kurmaya çalışın.
cihazı download moda alınca iş biter zaten ama eğer alamıyorsanız;
-cihazın kapalı olduğundan emin olun(hiçbir ışığının yanmadığından)
-odini açın
-usbyi cihaza bağlamadan pc ye bağlayın
-daha sonra ses kısma tusuna basılı olarak cihazı usb ye bağlayın.(olmazsa ses kısma + power tuşuna basarakta bağlamayı deneyin)
-eğer odin cihazı tanırsa dosyaları koyup yükleyebilirsiniz.

aslında bu maddedeki işlemi cihazın bataryasını cıkarıp takıp yapmanız gerekiyor ama sanırım garantisi devam ediyor.

Behçet Atınç dedi ki...

Dediklerinizi eve gidince yapacağım. Olurda olmazsa diye sormak istiyorum. Cihazım şu anda brick mi oldu ? Düzeltemezsem ilk olarak yetkili servis üzerinden halletmeyi planlıyorum, öğrendiğim kadarıyla brick olan cihazları direk iade ediyorlarmış.

numano dedi ki...

brick olduysa dediğim gibi ekranda telefona baglı pc simgesi görünür.
sorun cözülemeyebilir. cünkü cihaza kendisinin olmayan bi sürüm kuruldu.eğer boyle olmasaydı kurtulma ihtimali daha yuksekti.

eğer olmazsa garantiside sürüyorsa cihazı gönderebilirsiniz

Adsız dedi ki...

merhabalar Naim ben
lutfen su flash yanip sonme konusuna bir cozum getirin cihaz acilmiyor sadece flash yanip sonuyorhocam.

numano dedi ki...

birazdaha acıklarmısınız lütfen
yani samsung yazısından sonramı flash oluyo yada baska bi şekildemi...

Adsız dedi ki...

naim
mselman bey
oncelikle nazik cevabiniz ve ilginiz icin tesekkur ederim
hayir bu gingerbreade denen seyi denerken cok uzun surdu ben de usb den ayirdim sonra bricked olmustur diye heimdall suite calistirdim once 1 kez gordu ancak onan da sonuc alamadim. yani su anda simsiyah bir ekran var ve prize de taksam bilgisyara da sadece arka taraftaki kameranin flash isigi yanip sonuyor. sadece tepkisi bu. ne heimdall ne da odin cihazi gormuyor power+upvolume veya down volume veya ekrana dokunarak powere basma seklindeki butun yollari denedim ama nafile. cihaz acilmiyor

numano dedi ki...

ilk olarak sunu deneyiniz;;
cihazı download moda alınca iş biter zaten ama eğer alamıyorsanız;
-cihazın kapalı olduğundan emin olun(hiçbir ışığının yanmadığından)
-odini açın
-usbyi cihaza bağlamadan pc ye bağlayın
-daha sonra ses kısma tusuna basılı olarak cihazı usb ye bağlayın.(olmazsa ses kısma + power tuşuna basarakta bağlamayı deneyin)
-eğer odin cihazı tanırsa dosyaları koyup yükleyebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

naim
merhaba tekrar
tesekkur ederim ama bu da olmadi:( acaba bellek mi yandi? yani sadece flash isigi yanip sonuyor normal mi?

numano dedi ki...

normal değil...
odinle işlem yaparken cihazı ayırdıgınız için brick olmus .
aslında bende sgsı9000 e odinle fw yüklerken odin daha baslatır baslamaz biraz ilerleyip tıkanmıstı...bu tamamen windows 7 yüzünden olmustu...cünkü ben 2 ayrı pc de denedim bazen bozulmustu bazen bozulmamıstı... sizinkide o tür bişeydir sanırım...
ben bu sorunu sgs de farklı tus kombinasyonlarını kullanarak cözmüştüm...
cok büyük bi ihtimalle sg tab içinde çözümü vardır diye düşünüyorum ama elimde tab olmadıgı için kesin olark söyleyemeyeceğim.
su yolları izleyerek biraz deneyin isterseniz;
-odini acın
-usbyi cihaza baglamadan pc ye baglayın.
/---işte buradan sonrası sizin denemenize kalmış---/
-farklı tus kombinasyonlarını deneyerek aynı anda cihazı usb ye baglayın ve pc nin cihazı tanımasını saglayın, eger pc cihaza dair herhangibirsey görürse, cihazı kurtarabilirsiniz..
bunlar olmazsa diye; ben biraz daha araştırayım eğer bişeyler bulursam yazayımm

Adsız dedi ki...

naim
tesekkur ederim
dedigim gibi ben hepsini denedim ama sonuc alamadim sizin bu konudaki tecrube ve bilginize guveniyorum
iyi haberlerinizi bekliyorum insallah
iyi aksamlar dilerim

Mert dedi ki...

anlatım ve uygulama için tesekkürler kardesim ama benim bi arkadas güncelleme yaparken yanlıslıkla cıkardı bitmeden. ve ekran hiç açılmıyor brick oldu sanırsam ve heimdall ilede driverını göstermiyor yazdıgın gibi samsung filan yazmıyor bu durumda ne yapılmalı. hiç hareket yok.

numano dedi ki...

o surunun sadece sgs ı9000 deki çözümünü biliyorum...kusura bakmayın

hemen servise gönderin derim..

Adsız dedi ki...

merhabalar bu forumu gordum ve benım durumumda bir cok arkadas gordum benım sorunum ise gt-p1010 o p1000 ibaresini dikkate almadan dırek uyguladım ve sonucunda cihazım resetten sonra bir daha acılmadı power tusuyla bırlıkte ses ac kapa yapsamsa sadece ekranda bı ısık oluyor sonra powerdan elımı cekınce kararıyor hıc bı hareket yok sizce cihazın akıbeti ne olmuştur bi forumda okuduguma gore bu ıslem gt-p1010larda anakartı yakmaya kadar gıdıyormus boyle bısı olursa garanti kapsamında alınırmı suan cıhaz serviste garantisi var ama bana hala donus yapılmadı garanti kapsamına girip girilmediği konusunda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim

numano dedi ki...

yaptıgınız işlemi usb ile bağlıyken deneyınız (odine acık olarak)
aslında sitedeki "sgs ı9000 brick (1628) yöntemi" ile ilgili konudaki mantıga uygun olarak deneyiniz..
garanti konusuda anakartın yandıgını sanmıyorum sadece kurdugunuz dosyalar farklı sürümnlere ait oldugu için bu sorun olmustur diye düşünüyorum

Adsız dedi ki...

odine de hata aldım yükleme yapmadan önce. bi ekleme de ben yapmak istiyorum eğer usb hatası alanlar varsa samsung kies i mutlaka bilgisayarınıza kurun yoksa tabletinizi tanımayacaktır.

Adsız dedi ki...

Benim sorunum markektte cihazim gorunmuyo birde flash player calismiyo

Adsız dedi ki...

Benim sorunum markektte cihazim gorunmuyo birde flash player calismiyo

numano dedi ki...

Sitede marketle ilgili sorununuzu cozebilecek program mevcut.Uygulamalar bolumunden ulasabilirsiniz.eger sorununuz cozulmezse tekrar yorum birakin ...size cozum sunarim

kerem dedi ki...

telefon dbdata kısmından sonra recovery moda gecmiyor acılmıyorda galaxy tab yazısında kalıyor öyle yardım????

numano dedi ki...

el ile recovery moda geçmeyi denedinizmi (ses acma +güç)

Adsız dedi ki...

Galaxy TAB 2.2 Versiyon Tabletimde Denedim
Sonuç MÜKEMMEL!
Çok Hızlı Çok İyi Rootlu Ve Daha herşeyli
Sizinde aynı tabletiniz varsa hiç durmayım nerde yenisi nerde eskisi

Unknown dedi ki...

ya ben beceremedim ya. Odinli kısmını yaptım tekrar açılınca SAMSUNG yazısında kaldı yardım edermisiniz lütfen benim değil arkadaşın. Yaklsık yarımssaattir böyle

Unknown dedi ki...

ya lütfen yardım edin ya napıcağımı bilemedim. kaldı böyle. Odinli kısmı yaptım kendiliğinden oldu bi yazılar çıktı sonra kendiliğinden açıldı samsung yazısında kaldı 1saattir böyle

numano dedi ki...

bi sorun cıkmaması lazım . gingerbread yüklemesinden sonramı yoksa root işleminden sonramı sorun cıktı?

numano dedi ki...

yada wipe işlemini yaptuıktan sonramı oldu

Unknown dedi ki...

Ya güncellerken hani yeniden açılma bölümü varya açılırken samsungta kaldı dahada değişmiyor. Şarjı bittince şarj ettim açtım yine aynısı

numano dedi ki...

işlem hatası yapmış olabilirsiniz, bir kere daha deneyin;
AMA SURALARA DİKKAT EDEREK;
-GİNGERBREAD KURULUMUNDA WİPE İŞLEMLERİNİ ES GEÇREK DENEYİN,
-odinde ki re-partition kısmına dikkat edin,
-db data kurulumuna dikkat edin..

Unknown dedi ki...

o kadar ilerlemedim ki. Odinden yaptım tablet açılırken samsungta kaldı ve daha düzelmiyor yapamam bidaha. Ne yapmam gerek

numano dedi ki...

download mode almanız gerekıyor... eğer alırsanız düzelilebilir..
bu arada cihazın modeli p1010 değil demi, yani bu işlemler için cihazınız p1000 olmalı...

Adsız dedi ki...

Açıklamalarınız doğrultusunda kurulumu sorunsuz olarak gerçekleştirebildim. Bütün verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Yalnız Ginderbread kurulumu sırasında yeniden başlatılmalarda yine Download ekranında açtı cihaz. Siz açıklamanızda bunu el ile gerçekleştirmemiz gerektiğini söylediğiniz için garantiye alarak ben bir kez daha manuel kapatarak el ile download ekranını açtım. Acaba kendisi yeniden başlattığında Download ekranında açılırsa tekrar elle (Power + Ses kısma) Download bölümünü açmaya gerek var mı ?

numano dedi ki...

Hayir, burda amac sadece download moda almakti.eger kendisi otomatik download moda girerse tekrar bizim ayni islemi yapmamiza gerek yok.

Adsız dedi ki...

Cevap için teşekkür ederim. Bir küçük sorum daha olacak. Ben şimdi boş duramadım Gingerbread'dan sonra CM 10.1'li Jelly Bean 4.2.1 yükledim. Yükleme aynı CM 9 gibi gerçekleşti. Hatta bahsettiğiniz Recovery döngüsüne bile girdi :) Tekrar wipe yaparak sorunu hallettim. Arayüz çok güzel, çözünürlük vs. Lakin her donanımın bir sınırı olduğu gibi P1000 de anladığım kadarıyla JB 4.2.1 için fazla yaşlı ve eski. Bu yüzden tekrar Ginderbear 2.3.6'ya dönmek istiyorum. Acaba direct recovery mod'dan yapabilir miyim ? Yoksa Download mod'dan PC üzerinden mi gerçekleştiririm ? Teşekkürler

numano dedi ki...

Recovery moddan yapabilmeniz icin elinizde cm 7 veya herhangibir gb romu bulundurmaniz lazim.elinizde rom yoksa mecburen pc den download mode ile yapmaniz gerekir.

numano dedi ki...

Recovery moddan yapabilmeniz icin elinizde cm 7 veya herhangibir gb romu bulundurmaniz lazim.elinizde rom yoksa mecburen pc den download mode ile yapmaniz gerekir.

Yorum Gönder