▲▲▲
Tasarlayan:{mselmany}
Telifhakkı (c) 2012 {ANDROİDda - Site Haritası}
{En iyi performans için siteyi Google Chrome 'da açınız.}

Samsung Galaxy S (i9000) için Darky Rom {JVR/JVS} Yükleme Rehberi


Darky Rom Samsung Galaxy S kullanıcıları için hazırlanmış en hızlı ve oldukça stabil olan Custom Rom 'lardan birisidir.Özellikle hızı ve menüler arasındaki animasyonlarıyla dikkat çekmektedir.En fazla kullanılan romlardandır.Son güncellemesiyle birlikte Touchwiz 4 arayüzü eklenmiştir, Rootludur, XXJVR/JVS bazlıdır.Sıklıkla güncellemeleri yayınlanmaktadır.


  • uyarı

  • Yükleme işlemi bazı yazılımsal riskler taşımaktadır.Oluşabilecek sorunlardan hiçbir sorumluluk üstlenmiyorum.Eğer işlemleri sabırlı ve sıralı bir şekilde yerine getirirsek hiçbir sorun çıkmayacaktır...
    -(Önemli)İşlemleri yapmadan önce EFS (İmei) klasörünün yedeğini mutlaka alınız.
    {Eğer EFS klasörü işlemlerden sonra koybolursa yerine koymak için gerekli.(Fazlasıyla yedeğini alın)}
    -Lagfix ve Ext4 varsa iptal edin.
    -Telefonun şarjı tam dolu olsun.
    -Önemli bilgilerinizi yedekleyin(İsteğe bağlı).
    -Samsung USB Driverleri yüklü değil ise Buradan indirip hemen kurun.

  • dosyalar

  • -Odine v1.7: İndir
    {Odine, dosyaları telefonumuza Flashlamayı sağlayan programdır.}
    -Darky Rom Resurrection Edition v10.2: İndir
    {Darky Rom v10.2 'den önce kurmamız gereken base dosyası.}
    -Darky Rom İndir{10.3b1/JVR} veya İndir{JVS}
    {Asıl kurmamız gereken Rom dosyası.}
    -Darky Rom Tool: İndir
    {Darky Rom v10.3 Beta 1 'i kurmamızı sağlayan program.Bu program Darky Romun OTA uygulamasıdır.Yani bu uygulama ile güncellemeleri bulup, indirip, kurabilirsiniz...}

  • kurulum


    • #1-Darky Rom Resurrection Edition v10.2;

    • {Öncelikle telefonumuza Darky Rom Resurrection Edition v10.2 'yi yüklememiz gerekiyor.Eğer zaten bu rom kuruluysa 2. bölüme geçin.}
      -Galaxy S 'i tamamen kapatın.
      -Telefonu Download Mode alın.(Ses Kısma + Home + Güç)
      -Odine programını açın ve Telefonu USB kablo ile Bilgisayara bağlayın.
      -Odine üzerindeki PIT bölümünden .pit uzantılı dosyayı seçin.
      -Odine üzerindeki PDA bölümünden .tar uzantılı dosyayı seçin.
      -Odine üzerinden Auto Reboot ve Re-partition 'un işaretli olduğundan emin olun.
      -Odine üzerinden Start 'a basıp işlemlerin bitmesini bekleyin.(Cihazın ilk açılışı 2-5 dk sürebilir.)
      {Artık Base rom olan DarkyRom Resurrection Edition v10.2 kurulmuştur.}
      -Bundan sonra Recovery Mode girin(Ses Açma + Home + Güç) ve Lagfix 'i aktif edin.
      -Daha sonra telefonu kapatıp açın.

    • #2-Darky Rom v10.3b1 {JVR/JVS};

    • {Asıl kurmamız gereken rom.}
      -Telefonun dahili hafızasına yukarıdan indirdiğiniz Darky Rom v10.3 Beta 1 dosyasını kopyalayın.
      -Marketten veya yukarıdan DarkyRom Tool 'u indirip, kurun.
      -Uygulamayı açtıktan sonra yukarıdaki sekmeden Darky Rom 'u seçin ve çıkan menüden wipe user data 'yı seçin.
      {Kernel ve Modem 'e dokunmayın, skip olarak kalsın.Diğer seçenekleri isteğinize göre değiştirebilirsiniz.}
      -Tekrar yukarıdaki sekmeden General 'e gelerek en aşağıdaki Flash CWM zip 'i seçerek hafızaya attığınız Darky Rom v10.3 Beta 1(zip) dosyasını gösterin ve yüklemeyi başlatın.
      {Birkaç dakika içinde işlemler bitecek ve telefon açılacaktır...}
      {Darky Rom v10.3 B1' iniz Hayırlı Olsun}
      {Sorunlarınız için yorum bırakın. }



  • görseller


{Sitenin veya konunun açık/görünür linkini vererek alıntı yapabilirsiniz...}

30 {Yorum}:

Adsız dedi ki...

Emeginize saglik.Anlattiginiz adimlari dikkatlice uyguladim ve sonuc basarili.

Tesekkurler.

Adsız dedi ki...

dediklerinizi aynen yaptım ama 10.2 final.zip i yüklemeye geldiğimde telefon kendiliğnden recovery moda geliyor ve
E:Can't mount /cache/revovery/command
E:Can't mount /cache/recovery/log
E:Can't open /cache/recovery/log
E:Can't mount /cache/recovery/last_log
E:Can't open /cache/recovery/last_log

diye yazıyor ve kalıyor bunun çözümü nedir?

Adsız dedi ki...

ayrıca bi sorun daha var market ten hafızam boş oşmasına rağmen dolu diyerek indirmiyor

numano dedi ki...

lagfixi aktif etmişmiydiniz.?

uçarsu dedi ki...

teşekkürler emeğime sağlık

Adsız dedi ki...

2.3.5 yükle olan tele kurabilirmiyiz?

numano dedi ki...

hyr bu sürüm 2.3.4 xxjvr romu için ama ilerde onun içinde çıkar

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu dediklerinizin hepsini yaptım. ondan sonra flash dediklerinizi de video-dakı gibi yaptım. normalde arkadaşınkıyla aynı hızda devam etti. ama ondan telefon açıldı. bende açılmadı. acaba neden? Logo-da takıldı kaldı. :(

numano dedi ki...

wipe işlemlerini tekrar edin, ondan olabilir.

numano dedi ki...

olmazsa videodan değilde yazıyı okuyarak yapın.cünkü video eski...

saim dedi ki...

benimd eynı logoda takıldı acılmıyoo halbukı 3 4 kez denedım lagfix i de aktiff yaptım yalnız tekrar formata gelıp darky romn tolbar kurulum asamasındakı ıslemdı yapmadan kullanıbılıyor bıde rom 10,3 betanın ıcındekı veya dıger dosyanın içindekı kurulum dosyalarını acabılyorum yalnız bunu yapmam ıcın andro zıp dosyası gereklı

saim dedi ki...

hala bu soruna cozum bulabılmıs degılım dıger taraftan bı sıtede 2,3,5 in romunu kurdum bır ıkı sey harıcındekı seyler 2,2 froyo launcher ın aynısı

saim dedi ki...

darky romun kurulduktan sonra acılıs logosunda kı cozumu ıcın yazıyı cok dıkkatlı okuyarak denedım ama sorun aynı cozum yok

numano dedi ki...

arkadaslar bu sorun bendede oldu. ben jvs fw si üstüne jvs base darky romunu kurdum basardım .Şöle başardım:
ilk önce herhengi bir FW yükledim(JVR-JVP-Froyo farketmez)ama bu Fw ler kesinlikle 3 dosyalı olmak zorunda ve repartition seçili olmak zorunda.Ondan sonra 2.3.5 JVS romunu gene 3 dosyalı ve re partition seçili olarak yükledim.daha sonra darkcore4.0 jvs kernelini yükledim(odinle tabiki).Daha sonra lagfixi devre dışı bırakıp Darky rom (jvs ) romunu recovery moddan yükledim ve oldu..
deneyin daha sonrada yorum bırakın...
ona göre konuyu düzenlyim....

saim dedi ki...

o sorunu bende cozdum ama programlar bırbırıne gırerek calısıyoor

saim dedi ki...

hem froyo hemde darky tabanlı oldu yanlız telefon hakkında yazan yerde 2,3,4 dary rom olarak yuklu

saim dedi ki...

sanırım bu anlatmıs oldugun ıfade benımkı ıle aynıı
daha once ben darky romu coynead mod 7 ıle bırlıkte calıstırabıldımm yanı anlatmak ıstedıgım darky romun tam surumu yuklenmıyoo

saim dedi ki...

ışte ben senın anlatmıs oldugunu logo acılmadıgını farkedınce recovry moda gecerek vooodoo lagfixx lerii enabled enabled yes yes yaparak actımm calısıyoo ama ıkı adet fımware gozukuyoo

saim dedi ki...

yanı anasayfa launcher sıkkından ıkı adet ara yuz
oluyoo

saim dedi ki...

ucarsuunun anlatmıs oldugu 2,3,5 e yede yuklenebılıyoo ben ole denedım olduu

saim dedi ki...

ama yanlız 2,3,5 te degışık bır sey pek bulamadımm sadece biraz daha hızlı oldugu solenıyoo froyo ya cok benzıyoo yanı bırazda telefonumda efect lerın olması benım tercıhım

numano dedi ki...

o iki şık dediğin olay d
darky de 2 tane laucher var da ondan yani iki rom birleşik olma aslaa

bende 2.3.5 jvs ye ilk atmamda oldu.
yani bence diğer arkadaşlar için tavsiyem 2.3.5 jvs üzerine kurun daha iyi ve garanti...

numano dedi ki...

doğru fazla değişiklik yok ama ekim ve ya kasımda4.0 gelceği için ona fazla yüklenmiyolar kanımca
4.0 en kararlı sürüm olacak heralde..

Demir dedi ki...

arkadasım ben sadece 1. yi kurdum 2. yi kurmadım burda acılıyor bır sure sonra kapanıyor hep bole devam ediyor yrdm edin ltfn

numano dedi ki...

wipe yaptınızmı

numano dedi ki...

oda olmuyorsa siteden stock jvs firmwaresini indirip odinle kurun daha sonra rootlayın ve buradaki jvs romunu recovery moddan kurun...

Demir dedi ki...

tamam daha sonra deniyeceğimden emin olmalısınız benimle ilgilendiğiniz için teşekkürler :D

Adsız dedi ki...

Gaddar
bütün adımları uyguladım en son v10.3 yüklemedim ama telefon galaxy s yazısında kaldı bi türlü başlamadı

numano dedi ki...

o sorun genellikle wipe dan kaynaklanıyor... ama bazen fw uyumsuzluğundanda olubiliryor.
tavsiyem;
ilk önce xxjvs firmwaresini yükleyin daha sonra teli rootlayıp üzerine recoveryden direk 10.3 jvs yi kurun.
olacaktır...

Adsız dedi ki...

Hakan
logoda takılanlar önce wipe data.. dan kullanıcı bilgilerini silin sonra kurmayı deneyin ben cwm kurulmuyordu önce verileri sildim düzeldi

Yorum Gönder