▲▲▲
Tasarlayan:{mselmany}
Telifhakkı (c) 2012 {ANDROİDda - Site Haritası}
{En iyi performans için siteyi Google Chrome 'da açınız.}

Samsung Galaxy S (i9000) BRiCK Sorunu

Telefonum az önce brick oldu(yada ben öyle sandım) ve kanlar beynime fışkırdı adeta.O anda aklımdan çok şey geçti.(Telefonu hemen götüreyim.Mağaza hemen şuracıkta, hemen değiştirip yenisini verirler zaten ekranda da küçük bir leke vardı deyip anında yenisini alıp kurtulurum dedim ama sonra teknik servis bakıp anlıcak ve 30 gün süre isticek diye evde bişeyler deniyeyim dedim.Biraz araştırdım, sitelerin hepsi 301 k ohm direnç falan filan diyordu.Neyse artık yapacak birşey yok dedim, biraz evde saçma sapan şeyler deniyim de ondan sonra elektirikçiye giderim dedim.İşte bundan sonrası çok ilginçti...)

-Telefonu aldım.
-Hafıza kartını, sim kartı ve bataryayı çıkardım,
-30 saniye kadar telefonu bataryasız beklettim,
-Odine 'yi açtım,
-USB 'yi Pc 'ye bağladım,{telefona bağlamadan}
-Telefonun Bataryasını taktım,
-Telefonu Ses Kısma ve Home tuşlarına basılı tutarak USB 'ye taktım ve oda ne? PC'den ses geldi, PC 'ye baktım Odine de sarı renk görünüyordu sonra telefona baktım Aman Allahım Telefon Download Moda girmiş beni bekliyordu...Daha sonrada Odine'den yarım kalan Rom 'umu yüklemeye devam ettim...

Yani elektirikçiye gidip direnç mirenç almaya gerek kalmadı.Telefonu sadece 45-60 saniyede kurtardım.(Allaha Şükürler olsun ki...)

Bu sorunun çözümünü tesadüfen buldum.Başka yerlerden kopya filan değildir.Zaten arasanızda bulamazsınız.. (Eğer benim gibi anlık şansı olan biri varsa o ayrı...)

Arkadaşlar deneyenleriniz olursa lütfen ama lütfen
yorum bırakın ki diğer arkadaşlarda daha iyi aydınlansınlar...

{Sitenin veya konunun açık/görünür linkini vererek alıntı yapabilirsiniz...}

7 {Yorum}:

Adsız dedi ki...

umarım herkezde işe yarıyordur teşekkürler

Adsız dedi ki...

bu konuyu bilnmiyodum allha şükür nasıl olduysa yaptım brickten kutardım teli

Adsız dedi ki...

sırf bunu denemek için telefonu brick edicem :D

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok merak ettim.Acaba herkesde işe yararmı? Telefonu brick edesim geldi...

Unknown dedi ki...

ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM.BAŞKA SANA NE DİYEYİM.İMDADIMA YETİŞTİN.OLDU HEMDE SORUNSUZ.

numano dedi ki...

sorunu çözdüğünüze sevindim. inşallah diğer arkadaşlar da bu konuyu duyar ve sorunlarını çözerler...

Unknown dedi ki...

ALLAH razı olsun denedim oldu.

Yorum Gönder